Tisdag

Förtsa natten på länge som jag faktiskt sovit hela natten. Inga uppvaknanden alls. Väldigt skönt, och nu med en varm kopp te i handen känner jag mig piggare än nånsin :)

Idag ser schemat ut på följande vis
8:30-10:20 Svenska B
10:30-11:30 Träna
12:00 Hälsa på Mackis på jobbet
12:30 Tillbaks till skolan och käka lunch
13:10-14:50 Religion A

Sen ska jag hem, slänga på mig myskläder och plugga hela eftermiddagen.
Mackis ska jobba över till kl 21:00(!) så jag tänkte hälsa på honom runt 19-tiden.
Kanske överraska med nåt gottis, kladdkaka? (bara för att jag inte kan baka nåt annat)

Foto: Josefin Eriksson
Bilden tog jag i november 2006 -två år sedan! Det var då mitt fotointresse nyss hade börjat. Jag lånade mammas lilla digitalkamera och gick ut å fotade på allt jag kunde hitta i trädgårn. Ett år senare gick jag kursen Fotografisk bild A i skolan, och lärde mig då allt om systemkameror, framkallning och kopiering. Men på grund av mitt usla minne, har jag tyvärr glömt det mesta,
Nu, idag 2008 har jag en kodak z812 is -utan batterier. Så framtills jag får tummen ur arslet och pallar mig iväg och köper batterier, får jag klara mig med Mackis mobilkamera. Men det är inte fy skam det inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en mys dag. Miss you syster-yster! Love! <3

2008-10-21 @ 09:24:01
URL: http://violblues.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jag kan fortfarande inte fatta att vi åker om bara två veckor. Då och då får jag en glimt av förståelse, men den efterföljs bara av illamåendekänslor, så jag tränger bort det istället :P

Väldigt fin bild X)

2008-10-21 @ 11:34:36
URL: http://ikonstensnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0