Torsdag förmiddag

I morse på Företagsekonomin glänste jag lite extra bland 1:orna , med mina kunskaper om McDonalds verksamhet. Har ju faktiskt jobbat där en gång, och då lärt mig ett och annat. Men inte trodde jag väl att jag skulle få användning för det i skolan. Men där ser man :)
Nu har jag haft håltimma, då var jag (för ovanlighetens skull) iväg och tränade på gymmet. Och nu har jag nyss käkat lunch, vågade mig ner ehlt ensam till matsalen -hittade där några klasskompisar som jag slog mig ner hos. Sociala framsteg för den blyge Josefin i den nya staden.
Om en kvart början Svenskan, då ska vi fortsätta med förberedelser inför Nationella provet. Verkar va ett väldigt intressant tema i år, Intryck och Avtryck. Ett ämne som jag har mycket tankar kring, gäller bara nu att formulera dem på bästa möjliga sätt, och göra en bra muntligredovisning. Dagens sista lektion är Religion, och då ska jag finslipa på mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0