Trött i dag

Sömnlösnatt, varför?
Jag brukar aldrig ha svårt att somna, tvärtom. Det hör inte till ovanligheten att jag slummrat till redan vid 21-22 tiden. Men igår var det helt omöjligt för mig att somna, låg och vände och vred på mig i timmar! Försökte trötta ut mig själv genom att läsa, gå och kolla på tv eller spela på mobilen. Men nähe då, jag blev inte det minsta trött, bara mer och mer pigg, trots att jag verkligen ville somna. Jobbigt.
Hoppas jag orkar med dagen

8:30-9:35 dagens första lektion, företags ekonomi
9:45-10:45 Simma på centralbadet
11:20-12:30 Håltimma, kanske hänga på Marcus jobb?
12:40-14:10 Svenska B
14:35-15:45 Religion A

Nä, nu måste jag dra till skolan, hm hade hellre velat ligga kvar i sängen
uoygf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0