Vad hände idag?!

Öh... Vart har alla dagens timmar tagit vägen?! Det har hunnit bli mörkt (fast det blir ju mörkt astidigt såhär års!) och det är dags att hoppa ner i sängen (Mackis ska ju upp tidigt å jobba) och jag har inte gjort nåt vettigt på hela dagen. Inte det minsta...
Drog ner en snabbis på stan efter skolan och köpte lite julklappar(!) och efter det drog jag hemmåt. Tog en sväng om med dammsugan i lägenheten och sen satte jag mig ner för att plugga. Men vad hände då liksom? Knappt rört skolböckerna...

Dåligt Josefin! Måste bli skärpning, imorgon -då jävlar! Har massor av plugg som måste göras: religionsarbete, matteprov på fredag, och så det jäkla projektarbetet...
Undra hur fasen det kommer gå alltså. Usch, känner mig riktigt besviken på mig själv... Jag sköter ju alltid mina skolgrejer, och allt annat. Jag menar, jag köper ju för sjutton julklappar innan det knappt blivit oktober, då borde jag väl inte ha några som helst problem att planera in lite pluggande, eller?

mål
Farfar har byggt fotbollsmålet och gungan

Mitt mål här i livet..
Jag vet inte riktigt. Just nu är mitt mål att gå ut gymnasiet med bra betyg, komma in på universitetet och studera vidare till högstadielärare i historia/SO-ämnen och idrott.
Så mycket mer har jag faktiskt inte funderat på vad jag vill göra. Eller jo visst, jag vill gifta mig, bygga hus, skaffa barn. Det vanliga. Bara leva, liksom, ett vanligt liv...

Borde jag har mer planer, mer mål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0