Varberg i helgen!

Jag har inte vart hemma i Varberg på över en månad, 6veckor för att vara mer exakt. Det är rekord. Och det börjar märkas att det var länge sen, jag saknar familjen hur mycket som helst.

Från början var det tänkt att vi skulle åka ner under höstlovet, men sen blev det ju så att P & M ville komma och hälsa på oss i Uppsala ist, och det är klart jag vill visa dom mitt nya hem :) Så då flyttade vi fram Varbergs-resan till i slutet av oktober/början av november nångång. Men storasyster Linda fyller år och ska ha kalas i helgen, och hon vill jättegärna att vi kommer. Så lite mycket ganska spontant bestämde vi oss igår för att åka ner i helgen. Ska bli underbart att få träffa alla. Och denhär gången blir det alla, älsklings-farmor ringde igår och bjöd oss på middag på söndag, så då kommer hela tjocka släkten

linda
Foto: Josefin Eriksson
En av många bilder då Linda ställde upp som modell när jag gick en fotokurs.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jippie! Glad Linda!

2008-10-07 @ 19:11:31
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0