07:07

Kör ni också nån typ av variant på den leken? Att när man ser klockslag som ex. 07:07 12:21 14:14 15:51 så betyder det att någon tänker på dig?? När jag och Marcus blev tillsammans så lärde jag honom den leken, och han var snabbt på! För snart en timma sedan såg jag 07:07 och självklart vet jag att det va Marcus som tänkte på mig <3

jpojh
En solig höstdag som denna får det bli vita leggins till tunikan

Dagens schema ser ut som följande

kl. 8:30-9:35
Företags ekonomi
kl. 9:45 Iväg till Centralbadet där jag ska förnya mitt simkort, fast nu i from av gymkort
+ att jag tänkte simma ett antal längder
kl. 11:00/11:30 Cykla hem för att luncha (rester av potatisgratäng från igår)
kl. 12:55-14:00 Studiebesök på dialektarkivet (hoppas verkligen jag hittar dit!)
kl. 17:30-21:00 Tvätta. Kanske tar mig en sväng om med damsugarn också (skulle behövas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0