All sin fritid...

...spenderar han med mig

Igårkväll när vi skulle sova låg vi och diskutera vad jag gjorde hela dagarna när jag va själv hemma i sommras. Sen frågade jag Marcus vad han gör när han är själv hemma
- Josse, jag har aldrig varit i lägenheten utan dig.
- Va? Har du inte?
- Nej, hela min fritid har jag vart med dig

Jag tänkte efter en stund. Det stämmde fan! Marcus har aldrig vart hemma i vår lägenhetn själv, jag har alltid varit där. Jag börjar alltid skolan senare än han jobbet, och jag slutar alltid tidigare än honom. Jag har aldrig tänkt på det förrut, hur mycket tid och ork Marcus lägger ner på mig. Kärlek..
piygugv
Foto: Josefin Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0