Ändrade planer

Bebis (Marcus alltså) tycker jag borde vila min kropp nån dag, och det har han väl kanske rätt i, så idag stannar jag hemma och skippar alltså gymmet. Men jag måste erkänna att det känns lite dumt. Jag menar, nu när jag verkligen kommit igång på riktigt med träningen igen. Vet ju att jag har en tendens att lägga ner träningen om jag "hoppar över" ett pass. Då blir det bara att jag skippar nästa och nästa och nästa igen... Det får inte bli så denhär gången också. Vill verkligen komma iform  -igen...

uhijh
Ibland saknar jag fotbollen.

Jag undrar hur det hade vart om jag fortfarande spelade?
Om jag inte hade skadat foten
Om de andra jämnåriga tjejerna inte hade slutat
Om det inte hade kommit en ny tränare till klubben
Om jag inte hade missat dendär sista säsongen pga sjuka
Om jag inte hade lagt av för två år sen, efter mer än elva år

oyg
Vem är detdär tror du?

Jag tror inte jag lagt ner fotbollen förgott, inte än. Troligtvis kommer jag inte börja spela själv igen, men jag skulle väldigt gärna träna ett knattelag nångång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0