Det här är så skoj!

Jag har suttit med farmor i telefon i en halvtimma nu. Jag älskar att lyssna på farmors berättelser om förr i tiden. Vet inte hur jag ska beskriva det, men allt känns så mysigt och lyckligt när farmors lugna röst berättar om förr. Berättar om alla personer från förr..

igi
Det vore riktigt skoj att göra ett riktigt släktträd nångång

-Du borde slå ihop dig med farbror Gert,
ni är ju båda intresserade av sånt här med släkten.
Ingen dålig idé farmor!


ufv
Den årliga släktträffen/grillningen, 2004
Egentligen behövs det inte någon släktträff i vår släkt,
så gott som hela bunten bor ju redan granne me varann

Måste bara säga att jag saknar min gamla farmor. Hon är världens finaste människa. Jag vågar knappt tänka på hur mycket jag saknar henne, det påminner mig bara om hur mycket farmor måste sakna min farfar efter mer än 55år timmsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0