En bra start på dagen

Ni vet dendär känslan man kan ha vissa dagar när man vaknar, att denhär dagen kommer bli en bra dag. Den känslan hade jag när jag steg upp idag.

Vakna utvilad innan klockan ringer (jo, jag ställer klockan fastän jag e ledig)
Stiger upp och fixar frukost
Sätter sedan igång med pluggandet -som går finfint
Cyklar till gymmet
Hälsar på pojkvännen på jobbet
Cyklar hem och hoppar in i en skön dusch

Verkar inte det som en bra start på dagen eller?
Resten av dagen blir det mest plugg för min del. En lunch ska hinnas med också. Och så har vi tvättid ikväll. Och juste, får inte glömma bort att packa. Imon lämnar jag och Marcus Uppsala och beger oss norrut över helgen. Ska bli mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0