Fem nummer!

Jag och Marcus kör hitta-regnummer-leker som går ut på att man först ska hitta en bil med regnummer 001 och sedan 002 och därefter 003, ja ni fattar.

Nu har vi vart på jakt efter nummer 118 hur länge som helst! Säkert mer än en vecka... Och idag lönade sig allt letande. På morgonen när Marcus jobbade fick han syn på vår länge väntade nummer 118! Och på firmabilen har han 119 så den va lätt avklarad. Sen såg jag 120 när jag var påväg till skolan. Innan klockan hunnit slå 12 hade vi redan sett tre nummer. Men mer skulle det bli... På väghem från jobbet såg Marcus 121. Sen när vi körde iväg till Marcus syster (hon grejsade lite med mitt löshår) och körde ut från parkeringen var den första bilen vi möttes av ingen mindre än 122.

118, 119, 120, 121 och 122 Vilken dag liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0