Fjärde timmen

Idag är jag "ledig" eftersom det är eget arbete som gäller på båda lektionerna idag, så jag väljer att plugga hemma istället. Än så länge har jag inte hunnit plugga nåt idag, men det betyder inte att jag sovit ut länge eller bara ligger å sofftar. No No. Klev upp 8:20 och började direkt med storstädning av lägenheten. Plockat iordning, diskat, vattnat blommor, plockat iordning lite mer, fixat sladdtrassel vid databordet, och plockat iordning ännu mera. Än så länge har jag hållt på i fyra timmar! Men jag är fortfarande inte färdig, ska städa badrummet och köket också. Och till sist dammsuga hela lägenheten. Gosh, känner mig som en riktig hemmafru.

När lägenheten är färdigstäda tänkte jag dra fram kameran (blir nog mobilen, orkar inte med värstingen) och ta lite kort på vår lägenhet.. Och självklart blire skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0