Gårkvällen

Nja, det blev aldrig någon utgång igårkväll. Garbbarna kom och hälsa på hos oss, men längre än så kom vi aldrig. Det blev lite film och tv. Sen blev Josefin trött och hoppade i säng, fast killarna stannade uppe och spelade tv-spel..

oihbh iug
En icke-suddig bild på gula mig, och en väldigt suddig bild vita på oss

Igår va det kill-grejer, men inte ikväll inte. Då ska jag över till Veronica på lite tjej-grejer. Blir spännande att göra nåt socialt utan att Marcus måste vara med...
Nu får jag stå på egna ben och fötter

Iofs, firar jag och Marcus 9månader idag, och eftersom det är tjejkväll är han inte bjuden. Så vi får helt enkelt ta och fira oss själva nu under dagen... Grattis till oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0