Höstpromenad på 9månaders dagen

Som firande av vår 9månaders dag hade jag och Marcus tänkt oss en promenad och picknick i det soliga höstvädret. Promenad blev det, fast ingen picknick. Det var nämligen så att svärmor och dom tre hundarna kom och hälsade på. Efter fika blev det långpromenad ute på landet. För jag och Marcus bor ju granne med landet, vilket jag upptäckte för några veckor sedan. En skön promenix blev det iaf.

Okej, det är väl inte det mest romantiska sättet att fira vår 9månadersdag. Jag menar, en promenad med svärmor liksom. Men, vet man ändå att man ska leva hela livet tillsammans, kan man lika gärna vänta tills nästa 20:e


hg
Kolla så fint det är där vi bor, skog och natur så långt ögat kan nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0