Inte helt fel

Studentskiva på kryssning. Vad säg som det? Inte helt fel, eller hur. En kille i min klass tog upp det som förslag idag. Det är inget som är bestämt ännu, men Jag är helt på.
Visst det skulle väl kosta en del, runt en tusing per skalle, men ändååå! Hellre tusen spän för en kryssning än några hundralappar för en vanlig studentskiva på nån bar i Uppsala -en söndag dessutom.

Vi ska rösta om kryssing /slach/ bar-skivan på måndag. Hoppas de flesta liksom mig kommer rösta på kryssningen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

VAahhh. vad e detta:S fy vad tråkigt.. ush.. de e ju tradition att alla ska ha i uppsala. nej jag tänker rösta emot..:P man vill ju att alla ens övriga kompisar ska kunna komma ju. blir ju bara klassen annars:S

2008-09-19 @ 16:39:23
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0