Måndags/höst -trött

Det är just vad jag är idag

Igårkväll bestämde jag mig för det skulle bli gymmet innan skolan 8:50-11:00. Men när klockan ringde tog det emot, ville bara ligga kvar och sova. Helst inte behöva gå upp alls. En såndär seg dag, ni vet. Men men, fick väl palla mig upp till slut -och jag hann faktiskt med gymmet, eller simmning som det blev.

Nu är jag hemma, och önskar jag kunde slänga mig på soffan å bara glo på tv hela dagen. Men nope, här ska pluggas, både psykologi och historia. Kanske trixa lite på projektarbetet också. Plugget blir så mycket bättre om jag får lyssna på Lasse

skor
Här får ni en bild på mitt senaste höst-inköp



Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga!! ^^

2008-09-22 @ 20:34:25
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0