Sådetså!

Man blir kär i vem man vill /Grynet

uh

Jag är helt tokkär i denhär skäggiga biffen -som förövrigt klär sig väldigt bra i min t-shirt.
Fast det är väl inte mer än rätt att han får prova mina kläder, när jag titt som tätt rotar igenom hans byrå. Det händer ju faktiskt ibland att jag snor en t-shirt eller två ifrån honom. Ett par leggins och en stor t-shirt är ju perfekta slapp-stilen, dock kör jag på den stilen i skolan också. Som idag då jag hade hans "bad ape bad"-t-shirt.
Haha, psykologi-läran kollade liiite konstigt på mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha det är ju min gamla tröja! Och först var den Filippas. ;) Snyggt värre! Puss på dej syster-yster!

2008-09-17 @ 21:04:41
URL: http://violblues.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0