Sensommar i Uppsala?

Är det så att sensommar inte existerar norrut? Börjar nästan tro det. Imorse slängde jag på mig de nya brallsen (köpta igår), ett linne och en kofta, på det blev det en tunn jacka också. Det borde väl räcka en dag i början av september tänkte Josefin. Men nej då. Så in i bövelns kallt vart det. Men det är ju inte heller så, att det bara är kallt utomhus, tydligen så saknar min skola värme. Eller iaf så är den avstängd. Det måste den vara, för de har vart svinkallt i klassrummet hela dagen

ouyf
Imorgon blir det definitivt en varmare outfit än dethär!

Nu ska det bli en värmade kopp te, och ringa farmor. Det är nämligen så att jag har läxa i Historia C att ta reda på så mycket som möjligt om släkten, och vem passar inte bättre att fråga då än den älskade gamla gumman :) Sen blir det religions-plugg, har nämligen prov på torsdag. Och på torsdag ska även idéskissen till projektarbetet lämnas in, jag har typ börjat... Tur är väl att jag har mina nya brills så att jag kan läsa ordentligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0