Stupid camera

Jag blir helt enkelt crazy på min kamera.
Hade pallat mig ut för att fota lite av hösten. Laddat på med helt nya batterier. Men tror du dom varade så värst länge eller? Nope. Fick lägga ner efter typ 5minuter, sen va kameran helt död. Skrot. I julklapp önskar jag mig batteri som tillhör min kamera, tack!

Jag orkar inte ladda på med nya batterier endast för att kunna föra över bilderna, inte just nu iaf. Så här kommer lite bilder från förra hösten. Lite Varbergs-höst liksom

08yg


uig


piuh

Kommentarer
Postat av: Mamman

Dumma kamera. Gå och köp ett nytt batt, så sätter jag in pengar på ditt konto.

Älskar dig och saknar dig något otrolig vissa dagar.

Puss i pannan

2008-09-22 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0