Tjejigt

En mycket trevlig tjejkväll hos Veronica vart det. Vi gjorde allt såntdär tjejigt som man gör på tjejkvällar. Började med att bada bastu, det är ju kvinnligt eller hur? Sen fortsatte vi med pingis, ännu mera kvinnligt. Oturligt nog fick jag alltid den dåliga sidan när vi spelade, så jag vann tydligen inte. Men skoj vart det! Efter allt kvinnligt aktiviterande gick vi ut och köpte mat med oss hem som vi sen åt framför tv. Nån film, Sing a long, Extra extra och nån mer film visades på tv:n

Klockan hann slå tolv innan jag åkte hem. Eller ah, klockan slår ju aldrig tolv (på natten asså) den går ju direkt från 23:59 till 00:00, inget 24:00 -alltså inget tolvslag -egentligen. Aaaany way, nog med mina jag-är-trött-och-flummig-funderingar.
Nu är jag hemma och jättejättejättetrött. Så nu ska jag hoppa i säng med Marcus
-tolka det bäst du vill, grrrr ;)

Godnatt, två t
Sov gott, två t
Dröm sött, två t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0