Klockan har inte hunnit slå 12 än...

Pussar hejdå till Marcus -som ska iväg och jobba jättetidigt. Byter plats i sängen och gosar in mig under Marcus täcke. Somnar inte om, ligger bara å snoozar tills klockan ringer 6:30. Har ett dilemma, mitt hår är fetare än tjockast. Jag vill inte duscha på morgonen eftersom jag ändå ska duscha efter simmningen. Jag simmar ju varje dag efter skolan. Men vem har sagt jag måste simma efter skolan, det går ju lika bra före... Så strax innan klockan blir 7 trampar jag och mitt smutsiga hår iväg till centralbadet.

Efter simmandet hinner jag cykla förbi Marcus jobb och ge han en puss innan skolan börjar. Första lektionen idag är Historia C. Andra -och sista lektionen är Svenska B.
Nu sitter jag hemma med kopp te framför datorn och klickar runt...

Hela dagens planering är avklarad -och klockan är inte ens 12 än... Imponerande. Det är det här som är det nya livet för den nya Josefin. Pigg och aktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0