What do you think?

lsuhvd hhyrtf
Yes, nu är det dags att börja träna på leendet, det är nämligen skolfotografering idag. En mycket speciell dag för många skolelever, en dag då allt måste vara perfekt. Håret, klädseln, och framför allt leendet. Jag menar, det är denhär bilden som kommer representera ens existens i skolvärlden ett läsår framöver, har jag inte rätt?

I alla år som jag blivit skofotograferad har jag lyckats undgå det jag fruktar mest när det gäller skolfoton, nämligen att blunda. Visst, jag har haft en hel del fula och bra konstiga miner genom åren, men jag har aldrig blundat. Men det skulle ju va bra typiskt mig om jag lyckas göra det idag. Det sista klassfotot ever (!)

Har haft ganska lång sovmorgon idag, börjar först om en timma. Men Marcus ringde från jobbet och berätta hur mycket han sakna mig, så jag tänkte svänga om hans jobb innan min lektion. Jag saknar ju honom också. Alltid så tomt att vakna själv i vår stora säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0