2009-04-15

Är det bara jag som tycker att april har gått jäkligt fort!? Vet inte om det beror på att jag haft en veckas lov, men det känns som att april nyss började...
Och idag är det redan den 15e, och resten av månaden kommer flyta på.
Nu har skolan börjat, och det innebär säkerligen plugg och sysselsättning. Marcus har börjat jobba nu också. Så dagarna kommer flyta på. Sen till valborg-helgen bär det av till Varberg (längtar!), och sen huxflux är det redan maj månad.

Jag känner mig fortfarande inte helt tipptopp, men måste iväg till skolan idag. Har endå bara en lektion, Filosofi A 10:20-11:15. Det klarar jag nog.

Min stackars hals behöver te 24/7

Kommentarer
Postat av: Lotta

ASskönt att vara klar! Hur va filosofin idag. Orkade inte gå, ville bara plugga på dunderprovet vi har nästa vecka. Jag antar att det inte är inställt av nån underbar anledning? :p

2009-04-15 @ 14:39:15
URL: http://strayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0