Fredag

Även fast jag nyss haft lov och varit ledig, så känns det underbart med ferdag. Det har varit alldeles för jobbigt att ställa om sig efter påsken, varje morgon när klockan ringt så har jag bara velat slänga klockan och somna om...

Sååå, det ska bli jättehärligt med helg. Dock har jag ett megaprov i filosofi på måndag, så det blir mycket plugg i helgen, men jag hoppas på solväder så att man kan sitta ute och plugga.


Börjar bli skoltrött på riktigt, då är det skönt att veta att det bara är 50dagar kvar

Men innan det blir helg så ska denna dag avklarars:
8:30-11:00 Skola. Förtsa lektionen är matte, och sen religionskunskap
11:00-13:30 Dötid innan Marcus kommer hem.
Tänkte käka lunch i skolan och därefter springa ner till stan och kolla om kalendern som jag beställt är färdig. Sen blir det hem, packa gymkläder och så fort Marcus kommer hem från jobbet blir det gymmet.
14:00-15:30 Gymma, får se hur min kropp orkar efter en veckas sjukdom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0