Go´kväll

Efter att ha spenderat praktiskt taget hela dagen i soffan så känner jag mig, trots sjukan, ovanligt pigg och otrött med tanke på att klockan är en bit efter nio och jag i vanliga fall brukar sova vid denhär tiden.

Vi har varit hemma i stan idag. Jag skulle gå på teorilektion på trafikskolan, och Marcus lånade ut sin bil till en jobbarkompis som skulle flytta. Nu är Marcus iväg och hämtar sin bil, och sen ska vi åka tillbaka till Almunge igen.

Såhär i påsk och vårtider, hoppas jag på att förkylningen kommer att ge med sig snart. Vill inte ligga inomhus hela dagarna. Jag vill ut. Ut i den friksa vårluften.

Som igår kväll, då drog jag med Marcus ut för att knäppa lite kort.
Vad tycks om den här?


Foto: Jag
Marcus, konstnärlig som han är döpte den till
"Solnedgång över ensamhetens kyrkogård"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0