hund vs katt

Nu för tiden delar jag och Marcus säng med katten Tiffany,
istället för som tidigare med hunden Alfons

Idag vart vi in till stan en sväng idag eftersom jag hade körlektion. (Det känns fortfarande lite sisådär på den fronten, men det ska nog fixa sig till slut, kanske...) Men annars så är vi kvar ute i Almunge hos Marcus föräldrar.

Våren är ju så mycket bättre ute på landet än inne i stan. I lördags gick vi långprommenad på 7km, vi såg det ena vårtecknet efter det andre.
Fåglar som kvittrar, blommor som tittar upp ur marken, fjärilar som flyger...
Ja, jag till och med satte mig på altanen och solade en stund.



Kommentarer
Postat av: mor-mor

Två sötnosar.....

2009-04-07 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0