Måndag

I vanliga fall har jag historia på morgonen, men den är inställd idag. Istället tänkte jag palla mig ner till gymmet och träna en timma. Efter det tänkte jag lägga mig i solariet, vill gärna bli lite vårbrun. Skolan börjar inte förrän 12, så jag hinner nog med att springa ner till stan och hämta min kalender på fuji. Ovanligt mycket att göra för att vara Josse en måndagsmorgon.

I skolan har jag bara två lektioner, först Geografi B och sen Filosofi A. Idag ska vi ha ett megastort filosofiprov, men jag har pluggat så hoppas det går bra.

Jämfört med andra som säger att april är tuffaste månaden i skolan, så tycker jag det är ganska lugnt nu. Mycket beror kanske på att projektarbetet är klart...?

Det är så skönt att ha det klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0