Min måndag

Precis när jag skulle cykla iväg till skolan ringer Marcus och säger att jag måste ta kameran med mig. Massa körsbärsträd som blommat nere på stan.
  
Så fint så

Skoldagen var väl inte den mest givande, som vanligt... Men men, jag känner mig duktig som pallar mig dit varje dag ändå. Och det ger utdelning! Idag fick jag tillbaka två MVG, på filosofiprovet och en inlämninguppgift i Geografi. Woho :)

Rebecka kom till stan och sällskapade mig på håltimmen. Först gick vi till stationen där jag hämtade ut tågbiljetterna, och sen parkerade vi oss på bryggan. Fastän det var moln så stekte solen, härligt! Som jag har längtat efter våren...

Marcus jobbar över idag och imorgonkväll, så jag är ensam här hemma. Men det är lika bra det, då får jag mer tid över till allt pluggande. För det är nämligen vad jag har sysselsatt mig med hela eftermiddagen, plugg plugg och plugg. Skoj...

Nu tänkte jag fixa lite käk, det blir lax och potatis. Och efter det, har jag planerat yttligare lite plugg. Sen när Marcus kommer hem blir det pusskalas, mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0