Onsdag mitt i veckan

Klockan är lite över 8, och jag har ägnat hela morgonen åt att vika och lägga in tvätt. Sådär lagom roligt sysselsättning, speciellt tidigt på morgonen...

Idag är det onsdag och en mycket händelserik sådan. Först är det skola 9-14, vi ska ha temadag -Miljö, det ska bli mycket spännande. Projektarbetet ska även lämnas in idag... Efter skolan ska jag hem en vända innan teorikursen börjar 15:45, den slutar 17:45 och då hämtar Marcus mig och så åker vi hem och äter middag innan jag ska ner till stan igen, klockan 19 ska vi gå på teater med klassen, vi ska se Knutby, det ska verkligen bli jätteintressant!

På tal om Knutby, igår på religionen fick jag tillbaka min uppsats om Knutby. Det blev ett vg/mvg, inte fy skam ju. Hoppas på mvg som slutbetyg i Religion B

PS. Jag längtar tills det blir grönt i träden
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0