Start vecka 18

Det var en toppenhelg ute i Almunge. Massa trädgårdsarbete i kombination med solsken är inte alls så dumt. Har faktiskt fått lite färg :)

Och vet ni vad, på lördagen blev det årets första utomhusfrukost. Eftersom jag inte hade någon kamera att dokumentera, så bjuder jag i stället på denna bild
Systrarna Eriksson under 90-tal

Denhär veckan kommer mestadels att bestå av skolarbete. Just när projektarbetet är över, så öser det in uppgifter och prov från alla andra håll och kanter. Har tre inlämningsuppgifter att göra, ett prov att plugga till, och lite annat smått och gott som t.ex nationelltprov i matte som närmar sig.

Men tack och lov blir det en kort skolveka, endast måndag och tisdag. Sen bär det av till Varberg under valborg! Det ska bli så underbart att träffa alla igen, mamma, syskonen, P&M och Farmor. Jag längtar...

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Kikar in, va skoj. jag bor i almunge.. har du bott där?? :)

2009-04-29 @ 20:26:44
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0