Tisdagen den 28april

Idag är det mycket som ska göras!

Först och främst skolan, det är redovisning av projektarbetet idag. Har en mindre ångest över detta dock, får se hur det går. Kanske blir något av en katastrof!?

Sen skynda hem, och försöka hinna med så mycket plugg som möjligt, vill inte sysselsätta mig med det i veckan. Och sen måste jag packa tills imorgon, vi drar ju till Varberg då! Eftersom Marcus jobbar över ikväll också, så har jag fått i uppdrag att packa åt honom också, det ska bli intressant...

Och om jag hinner, så tänkte jag ta en svängom med damsugarn i lägenheten, det är ju alltid skönt att ha det städat när man ska resa bort, för då är det ju rent och fint när man kommer hem...

Men nu...skola och redovisning av projektarbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0