Träning ger resultat

Efter drygt tio månader som sambo kan jag ju inte påstå att jag lyckats undvika sambofällan. Lite allt för mycket onyttig mat har det blivit, både nu och då...

Och som varje inteligent människa kan räkna ut så resulterar allt för mycket snaskande i lite överlast i form av onödiga kilon.

Men nu, med mycket hjälp av Marcus på gymmet flera gånger i veckan har jag börjat komma iform igen. Idag var första gången som jag vägde mig på två månader, och jag hade gått ner 6kg! Överlycklig typ.

När vi först började träna var det väldigt segt, och det kändes som att det aldrig blev nån förändring vare sig på vågen eller med måttband. Men nu äntligen märks lite resultat, och inte så lite heller.

Jag är verkligen jätteglad och stolt över mig själv!


Även på Marcus sysn stor skillad. Han är påväg att återigen bli en biff!

Kommentarer
Postat av: rebecka

ojoj! det var inte så lite nej. bra jobbat!

och hoppas förresten att du aldrig blir arg på mig så att du vill slå ner mig :D då ligger jag på backen efter tre sekunder. hah.

2009-04-06 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0