Då var man tillbaks på västkusten :)

För att inte sakna ihjäl mig på Marcus nu när vi är ifrån varandra,
tog jag med min lilla nalle som jag sprayat med hans parfym.
Och så har jag med en Marcus-tröja som jag kan gosa runt i här hemma


Igår blev det en lugn kväll med tjejena hemma hos Alex, som förövrigt fyller år idag -Grattis. Vi käkade tårta och pratade strunt. Mycket trevligt. Man måste ju ta varje chans att ses nu, innan alla försvinner. Lisa sticker till Berlin i november, och Alex ska ut i vida världen hon också...

Any way... Kom nyss in från en morgonpromenad i mina mycket efterlängtade träningsdojer. Nu ska jag strax fixa frulle och sen blir det en dusch, eller kanske ska slå på stort och ta ett långt varmt bad.

Senare idag ska jag träffa min bra-kompis Emma, som jag inte sett på år och dar (bokstavligt talat) så det ska bli jätteskoj att ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0