Så jäkla töntigt

Härom dagen fick jag erbjudande på Bilddagboken att synas i Fokus, typ nåt synfält på förstasidan. WOW tänkte jag som inte gör annat än att hänga på bilddagboken hela dagarna. Eller inte riktigt kanske...

Men tänkte ändå att man kan utnytja den, så jag visade en bild som länkade till bloggen. Bara för en kul grej liksom. Fick Inte riktigt den respons jag väntade mig (hade egentligen inte väntat mig någon alls) Fick massa konstiga kommentarer om allt från "söt" och "snygg" till att jag "flashar" och "jag kan göra dig lessen" och ett flertal (anonyma) skrev nåt om att jag hade nåt på tänderna...

Haha, jag vet inte. Tycker det är ganska skattretande, men samtidigt jävligt töntigt. Undra vad det är för konstiga människor som roar sig med klicka runt på internet och kommentera anonymt hos folk... Hur som helst raderade jag de flesta kommentarer av den enkla anldening att jag inte pallar med sånt!


Bilden som jag visade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0