Ännu en inflyttnings(jul)blomma


Igår eftermiddag fick ju vi besök av pappsen & c/o, alla småsyskonen och farmor var med. Och även storasyster Linda och hennes Kristian hade kommit ner ifrån Göteborg för lite luciafika. Vi böt julklappar med göteborgarna eftersom de inte kommer ner innan jul, men jag kunde inte hålla mig (jag är extra barnslig när det gäller julklappar) så direkt efter att folket gått hem slet jag loss det fina röda pappret och fann till min glädje två finfina Min & Din -muggar. Tack snälla :)

Jag kan ju dessutom tillägga att både mina lussebullar och pepparkakor (som visseligen var köpta...) gick hem hos gårdagens gäster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0