Behövde sova ut i morse

Vet inte om det har något att göra med att dom tvingades ge Hadock lugnande hos vetreinären igår för att kunna undersöka honom ordentligt, men i vilket fall som helst fick han mega bus-ryck på kvällen som varade långt in på natten.

Han sprang fram och tillbaks i hela lägenheten, hoppade runt i soffan, upp på skrivbordet, rev ner skorna i från skohyllan i hallen. Det är galet att den lilla saken kan vara så högljud... Hur som helst blev det inte mycket sömn för min del.

Tyckte synd om Marcus när klockan ringde, han har antagligen sovit lika dåligt som mig, och han måste iväg och jobba... Sista tiden har jag klivit upp ihop med honom, men inte idag. Jag var helt deckad, och har sovit enda tills nu!


Knappt två minuter efter han fick sprutan låg han helt orörlig,om det inte
vore för att magen rörde sig när han andades skulle jag trott han vart död!


Det visade sig att han hade en ögoninfektion av något slag, kan ha varit en biverkning från hans vaccinasion för en månad sedan... Vi har i alla fall fall fått ögondroppar och rengöringsmedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0