Längre helg, ja tack...

Nu dröjer det inte längre än en timma innan min man kliver in genom dörren, och jag längtar ihjäl mig! Äntligen helg, och mer tid med min Marcus..... (Eller?)

Hur konstigt det är må vara så känns det allt för ofta som att jag och Marcus aldrig har tid för oss själva. (?) Vi bor under samma tak, äter middag tillsammans och sover i samma säng, alltid. Men ändå, det finns ingen "kvalite-tid" för oss båda under veckorna. Och när det äntligen blir helg ser vi fram emot att ha hela dagar med varandra i lugn och ro, men sista tiden har helgerna av någon anledning alltid varit fullbokade. Denna helg är inget undantag...

Fastän det är lördag i morgon ska vi ställa klockan, för vid 8-tiden ska vi vara på plats i bilen, redo att köra mot Danmark. Det blir en liten tripp tillsammans med mamma och gubben för lite nödproviant i flytande form, så att säga.

Det jag vill ha sagt, imorgon lär det kanppats bli mycket tid för "lugn och ro" för bara oss två, därför ska vi se till att utnytja denna fredagskväll till max för mys.



Snart firar vi två år tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0