Tredje advent

Idag ska vi bjuda pappa & c/o på lite lucia/tredje advent fika. Jag tyckte det vore lite trist att enbart bjuda på lussebullar, så jag ställde mig och bakade tre plåtar pepparkakor, resultatet blev nästintill katastrofalt haha!


Kunde knappast bli värre....


Nödlösningen blev att köpa en burk pepparkakor och dekorera med kristyr
Nästan sopm hemmagjorda nu ju, typ... Lite grann i alla fall

Det återstår att se vad folkets dom blir, nu är det bara en kvart kvar tills dom kommer. Vi upptäckte att vi hade varken kaffe eller mjölk hemma, så vi har nyss kommit hem från mataffärn. (Kan ju tillägga att jag övningskörde, och det gick riktigt bra. Körde även ner till centrum och hämtade lillasyster som tagit bussen in till stan.) Extra roligt att få träffa storasyster Linda, och Kristian också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0