Tv-spels spelandet har tagit en paus

Nu har Elias mamma varit här och hämtat honom, så nu är jag och Marcus barn-fria igen, haha! Fast inte länge till, troligtvis kommer min andra lillebror Rasmus hit senare ikväll för att (otippat nog) spela lite tv-spel med Marcus. Asså jag förtsår mig inte på detdär! Hur kul kan det vara egentligen!? Men det är ju i alla fall roligt för Marcus del, att han får lite "mannligt" sällskap då och då.


Även om mina bröder är 9 och 14 år yngre än Marcus,
så delar dom endå samma intresse.
Den här satans dumburken....

Kommentarer
Postat av: Marcus

äsch då...gumman du vet att jag älskar dig =)1 timme kvar sen är det 20:e.... hihi nu tänker jag krypa ner i sängen brvid dig å pussa dig lite... grattis på 2 år's dagen när du läser detta :D

2009-12-19 @ 22:59:06
URL: http://josefinerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0