Första dagen i sista månaden

Trots Marcus 24 år och mina 19, så har vi ändå varsin chokladkalender

Första december 2009. Jag kan inte riktigt fatta... Det var ju igår som jag tog studenten, och i förrgår som jag och Marcus träffades för första gången.
Tiden bara springer iväg, i väldig fart! Det är nog bäst att ta på sig joggingskorna så att man hinner ikapp! Haha

Hur som helst, denna tisdag ska jag tillbringa med mamma. Först blir det en vända ihop med henne och moster till Gekås nu på morgonen. Sen följer jag med mamma hem och stannar där tills Marcus, "som ska jobba över" (
fixa med vår bil på firmans verksad) hämtar mig ikväll. Vet inte hur lång tid det kommer ta för Marcus, så därför tycker jag det är bättre att spendera lite tid med mamma, istället för att vara själv hela dagen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0