En julstrumpa med bilmotiv åt mannen

För ett par månader sen kom jag på världens bästa julklapp åt Marcus, jag skulle sy en julstrumpa åt honom. Jag fixade material och allt sånt, och själva broderiet gjorde jag klart i ett naffs. Men sen segade det lite, det var inte förrens för ett par dagar sen som jag fick tillgång till en symaskin och kunde färdigställa den.




Mackan blev såhär glad!

Måste säga att jag tycker det är lite konstigt att jag endast fick godkänt som betyg i syslöjd när jag gick i 9:an. Jag tycker i alla fall att den blev riktigt fin. Fast visst ser man att den är hemmagjord, men så ska det ju va. Eller hur?


Nu har vi hängt upp båda våra julstrumpor, och även min gamla jultavla


Kommentarer
Postat av: Mamman

Fint det blev!!!Den andra strumpan var inte så tokig heller, undra vem som gjort den?

2009-12-22 @ 06:54:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0