Kvalitétid

Jag och Marcus åker till Egypten om drygt två veckor, (Jag längtar!!!) och idag ska vi ner till Neptunuskliniken och få lite sprutor. När vi ändå håller på tänkte vi passa på att ta svinissprutan. Lite onödigt kan jag nog tycka. Jag blir nämligen aldrig sjuk och jag har aldrig tidigare vaccinerat mig mot något (förutom det obligatoriska i grundskolan) Men men, i och med vår utlandsresa så kan det nog vara bra. Det hade ju vart riktigt sugit att bli sjuk därnere...

Dessutom fanns enda lediga tiden idag kl 14, och det betyder att Marcus måste åka iväg tidigare från jobbet, och hans snälla chef gav han resten av dagen ledigt. Woho! Några extra timmar tillsammans med min älskling är guld värt. Särskilt när jag bara går hemma och gör ingenting hela dagarna, jag har blivit så galet sällskapssjuk och längtar bara efter att Mackis



Min student 5/6 2009

Men ännu är det några timmar kvar tills Marcus kommer o hämtar mig. Hela förmiddagen har ägnats åt att fixa och trixa med min 2års pressent till Marcus. Men nu funderar jag på att gå ut en prommenad, det är strolande solsken och snö som yr i luften, underbart ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0