Lite uppdatering...

Uppdateringen är dålig, men jag orkar inte riktigt bry mig. Förutom brist på motivation att sätta mig vid datorn och skriva något, så finns det inte så mycket att skriva om, då det inte händer så särskilt mycket just nu.

Jag och Mackan är i Uppsala, eller rättare sagt i Almunge hemma hos mamma & pappa Ahlström. Igår var vi hemma hos Marlené och Pelle som bjöd på middag. Vi har inte träffats sen jag och Mackan flyttade, alltså ett jäkla tag sen (!!!) så det var väldigt trevligt att ses, och dessutom var det mumsig lassange dom bjöd på. 

Jag fick mina ögonfransar färgade igår också, av Marlené såklart. Tänkte passa på att göra det inför resan till Egypten. För visst orkar man inte sminka sig varje dag på semestern, men samtidigt vill man ju inte se ut som ett vrak, haha!

Nu är det bara några dagar kvar innan jag och Marcus är på plats i Egypten för en välbehövd och efterlängtad semester i sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0