Många vuxenpoäng på en och samma dag

Även om jag de senaste dagarna bestämt mig för att gå upp samtidigt som Mackis (vilket jag också har gjort...) så orkade jag verkligen inte imorse. Det var alldeles för varmt och skönt under mitt duntäcke, och natten innan hade jag sovit dåligt så jag behövde ta igen lite sömn kände jag. Så det blev en sovmorgon, och jag har knappt vart vaken en timma. Har suttit med en kopp te och kollat igenom mejlen, och även spanat på lediga lägenheter...

På tal om lägenheter, kollade på en igår -ihop med mamma och hennes gubbe! Och huxflux så var den deras att flytta in i februari nästa år. Sådär efter 13 år som särbo ska dom nu bli sambo, det blev en bra födelsedagspressent åt mami! Tänk vilka vuxebpoäng, inte nog med att bara fylla 45, hon blir sambo också!

Eftertersom jag och Marcus står skrivna hemma hos gubben lär ju även vi fixa något eget inom ett par månader. Som tur är går vi före i bostadskön eftersom vi flyttar så långt "utifrån". Vi tänkte faktiskt ta oss ner till bobutiken ikväll och kolla om det finns någon möjlighet att vi kan överta antingen min mammas nuvarande lägenhet eller hennes gubbes... Det hade vart något!


Det är lite vinter här i sydväst också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0