Nyår 2009/2010

Kan inte förstå att ännu ett år snart har passerat.
2009 är snart slut, och 2010 står och väntar.


Jag känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år. Åtminståne går jag in i det nya året med den tanken. Jag tänker inte ge något nyårslöfte, av en enda anledning: jag tror inte en sekund på sånt! Men däremot har jag förväntningar inför 2010.

  • Jag och Marcus börjar året med en vecka semester i Egypten.
  • Jag ska körkort (börjar körksolan, för andra gången, den 12e januari och ett par månader senare ska jag ha körkortet i min hand!)
  • Jag och Marcus ska få första hands kontrakt på en bostad.
  • Jag ska se till att få ett jobb med fast anställning.
  • Jag fyller 20 år i början av sommarn.

Det är ju alltid en bra början. Sen får man se vad sommarn, hösten och vintern har att bjuda på! Min inställning är att 2010 kommer bli ett toppen år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0