Sen kväll, för att vara mig

Nu börjar jag bli trött! Marcus är iväg på julmiddag sen några timmar tillbaka. Jag och lillebrorsan har fått i oss taco och pepparkakscheescake, sen har vi kollat på en film, det blev Narnia (sådär bra blandning av barnfilm/vuxenfilm.)


Förutom mat och film så är det tv-spel som gäller
Elias sitter som klistrad framför Mackans playstation, det är nåt bil spel som körs non stop. Men själv är man bara trött. På vardagarna brukar jag sova vid denhär tiden, och oftast under helger också, haha! Jag är inte någon kvällsmänniska direkt. Men ikväll känner jag mig extra seg, hoppas inte att jag kommer dra på mig någon sjuka som bieffekt av svinissprutan bara... Nä, nu vill jag bara att Mackis ska komma hem, så att jag får gosa lite, jag känner mig galet kramsugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0