Stressa långsamt!

I eftermiddag sticker vi till Uppsala. Vi ska fira nyår där uppe, och vill gärna komma upp ett par dagar tidigare så att vi hinner ungås med familjen Ahlström.

Förutom packning för Uppsala-trippen har vi också med oss allt för Egypten-resan. Vi åker ifrån Arlanda, alltså åker vi inte hem till Varberg imellan. Detta innebär att vi verkligen inte får glömma något (pass, biljett, solskydd, kläder, ja allt möjligt) och snacka om att jag har stressat upp mig för detta. Jag vill alltid ligga steget före när det gäller att planera, och nu får vi verkligen inte komma på något i sista sekund. För jag menar, då blir det aningen svårt (och inte minst jobbigt) att köra tillbaka 60 mil enkel resa för att hämta något...

Marcus säger åt mig att stressa långsamt. Jag ska försöka...

Men jag är ganska (egentligen helt) säker på att vi inte har glömt att packa något. Så nu gäller det bara för mig att varva ner och bara njuta av stunden.


Jag i Turkiet hösten 2005
Nästan fem år sedan...

Då är det nog på tiden med en solsemester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0