Sysselsättning?

Idag har har vart en riktigt seg dag, så långtråkigt på nåt vis. Inte så konstigt iofs, jag saknar rutiner i min vardag, jag vill inte gå hemma hela dagarna...

Hur som helst, för att få lite omväxling gick jag hem till mamma en stund på fika, och kollade på en film. Innan jag gick hem, tog jag mig upp på loftet och plockade ner en kasse med gamla skor som låg och samlade damm, så nu har jag två par "nya" stövlar att använda i vinter.

Att "shoppa" loss på mammas vind är mycket snällt mot min ekonomi. Den är ju för tillfället obefintlig, men det ska det bli ändring på! I morgon ska jag jobba! För första gången sen jag jobbade på donken för drygt 1½ år ska jag äntligen tjäna lite egna pengar. Det ska bli jäkligt najs kan jag tala om!

Förutom egen lön, så ser jag fram emot att ha något att göra om dagarna, även om jobbet är några timmar i veckan så är det ändå något
.


1 ½ år med minimumlön på Donken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0