Vi två

Idag är det två år sedan jag och Marcus blev ett par

Jag älskar honom

 

Vi har börjat våran dag med en varsin slurp vaccin a la magsjuka, sådär lagom romantiskt. Nu ska vi hoppa ner i badkaret och göra oss fina inför vår speciella dag. Vi ska nämligen åka till Göteborg och gå på jul på Liseberg. Jag har aldrig tidigare varit på det, så det ska bli supermysigt. Förutom kameran så har jag även laddat upp med tusen kyssar och kramat för dagen!



Måste ju bara visa vilken fin komentar jag såg att jag fått av Marcus här på bloggen igår efter att jag hade gått och lagt mig


Kommentarer
Postat av: mor-mor



GRATTIS,till två år,LYCKA TILL,med många fina år tillsammans.Ni är underbara.Kram mor-mor i Slöinge

2009-12-20 @ 10:07:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0