090210

Har jag nångång sagt att Linné skolan är lite sådär halv b. Det skadar inte att säga det igen. På gårdagens filosofi lektion skulle vi hålla tal, men skrivsalen va upptagen, och läraren ville att det skulle va lite "högtidligt", så klassrummet va ju bara att glömma. Så vad gör man då? Jo, man är utomhus i sisådär några lagom minusgrader.

Idag blir det inte mycket i skolan iaf, svenskan va tydligen inställd så jag börjar inte förrän 12:50. Innan dess täckte jag städa lite här hemma, damsuga lite snabbt bara och plocka lite. Så tänkte jag hinna med gymmet också. Är ju skönt att ha det gjort innan skolan.

Får inte glömma att gratulera lillasyster Elin som fylller 17 år idag.
Grattis och hoppas du får en bra dag!


I brist på bilder av bara Elin, fick det bli denhär gammla på oss båda.
Så lika är vi väl ändå inte?

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Ni är ooootrooligt vackra.

2009-02-10 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0